beach

11 augustus 2014 - Ambalangoda, Sri Lanka

Hallo mensjes,

Ik ben gisteren aangekomen in ambalangoda na een treinrit van 6 uur. Het is hier schitterend, de locatie is veel luxer en zit direct aan het strand! Gisteren hebben we aan het strand gelegen en vandaag zijn we naar Galle geweest waar we het fort bekeken hebben en naar unamatuna waar we op een marktje gelopen hebben, tomatensoep met hele tenen knoflook erin gegeten hebben, met als sidedish knoflookbrood, wat ze hier wel heel letterlijk namen. Het was toast met stukken knoflook erop in de oven. Ik heb dus vandaag ongeveer een volledige knoflook op, maar er zijn gelukkig nog steeds mensen die met mij willen praten. Verder hebben we ook nog gezwommen en in de zon gelegen.

De restanten van de tsunami zijn echt nog overal zichtbaar, er zijn veel begraafllaatsen aan zee en gebouwen die al tien jaar leeg staan sinds ze verwoest zijn door de tsunami.

Mijn monniken lesgeven begint morgen pas en dit keer sta ik in mijn eentje voor de klas, dus ik ben benieuwd!!

Liefs uit het zeer warme maar helaas soms bewolkte ambalangoda!