Wat een vlucht!

19 juli 2014 - Muscat, Oman

Ik kan me even niet meer voorstellen hoe blij ik vorige week was toen we een gratis rolletje pepermunt kregen toen we met corendon vlogen. Wat een ruimte, de achterste rij helemaal voor mij alleen en er waren gloednieuwe fleecedekens en kussens . We waren nog niet opgestegen of er kwam een stewardess langs met warme vochtige kruidenachtigruikende verfrissings handdoekjes om je eventjes op te frissen. Ieder half uur kwamen ze eten of drinken bij je droppen en zelfs de a la carte driegangenkaart kwam boven water. You want anything to drink? Uhhhhhh a water please. Is that everything? anything else to drink? Haha hun doel was sowieso om mensen vol te proppen. En ik me maar afvragen hoe chill die eerste klas mensen het maar niet moeten hebben. OMAN airways is echt de best. Heerlijke salade vooraf op, toen een chicken curry met rijst en stokbrood en daarna een chocolade taart met koffie. Uur later kwamen ze alweer met chips en chocolade en uur daarna kreeg ik een wrap met tomaat pesto mozzerrella in mijn handen. Ik snap niet dat ze op Oman airport nog restaurantjes hebben. 6 uur vloog letterlijk voorbij op deze manier. Toen we gingen landen had ik mijn jas alvast aangetrokken. Toen we stilstonden riepen ze om dat het 38 graden was, maar dat moest ik wel verkeerd begrepen hebben om 12 uur snachts toch? Niets was minder waar, wat een hitte! Mijn volgende vlucht naar Colombo vertrekt pas over 2 uurtjes, thanks to de snelheidspiloot geloof ik!

liefs

Van reisblog naar fotoboek